Cherry Flowers
Happy National Bestfriend Day♥
Monday, June 8, 2015 | 6:04 AM | 0budak comel



Assalamualaikum. Happy National Bestfriend day untuk awak, bff  I just wondering i ada bff ke tak hahaha tapi tu dulu. Dulu dulu kemain tacing bagai sebab kita dah anggap orang tu macam bff kita tapi dia? sikit pun tak anggap kita ni bff dia. Kau rase? Gila tak tacing kan? Lepastu en en tetiba orang tu ngaku yang kita ni bff dia say whaaaaaaaat?! Gila ah kalau cakap tak happy. Sumpah bahagia bagaikan dunia ni aku yang punya acewaaaaaah *terover* maafkan hakak ye adik adik. Hahahahaha. So here, dear you bff, thanks for 5 years and still counting with me yaaa. Iloveyou more than you love me. Pls believe me *kuikui i tak tipu okay* Pls stay with me forever okay? Thankyou sudi dengar semua masalah aku semua cerita cinta cerita pahit masam masin aku sepanjang kita kenal. Thankyou sebab sabar dengan perangai sensitif aku, sabar dengan semua pasal diri aku. Thankyou sebab selama ni sanggup pinjamkan bahu time aku betul betul memerlukan and thankyou for everythings. ILOVEYOUSOMUCH 

Older Post
Bonjour ヅ

Ana //22 //Ganu
 SuperStalker♥
Follow @syazananabihah_

Instagram

Navigations ヅ

Owner Diary

Leave your footprint here babe ♥


Click click ヅ

Credits ヅ
Skin By Sharanichi Potter
Cursor By Syasya
Background By Yaya
Re-Edit By Alia Eyra ♡